Termeni și condiții
Produse: Produsele vândute pe https://zagoraactive.ro sunt produse noi-nouțe. Va fi livrat in maxim 3 zile in limita stocului disponibil. Ne rezervam dreptul de a nu livra comenzi daca produsele dorite nu mai sunt disponibile in oferta oferita pe site.
Rambursare: Dacă un articol nu mai este în stoc, dar vânzătorul este în măsură să livreze produsul după termenul limită, vânzătorul vă va contacta pentru a discuta despre posibilitatea livrării. Dacă nu acceptați, vânzătorul vă va returna întreaga sumă a comenzii în cel mult 14 zile.Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate (pot fi mici diferente la culoare, aspect, masuratori etc.).
Prețurile produselor includ taxa de TVA. Dar taxa de livrare nu este inclusă.
Drepturi de autor: Imaginile, continutul, descrierile si denumirile sunt proprietatea personala https://zagoraactive.ro ori a furnizorilor nostri. Reproducerea, vanzarea, descarcarea, modificarea sau preluarea lor in scop comercial este strict interzisa. Denumirea site-ului si insemnele grafice sunt proprietatea COLEZIONE FASHION SRL si nu se pot folosi, prelua, modifica fara acordul scris al proprietarului.
Livrare: Comenzile se livreaza prin curier iar taxa de livrare incepe de la 19 lei. Pretul poate varia in functie de starea produsului. După plasarea comenzii, veți primi un SMS în momentul în care coletul este livrat la curier. Vă rugăm să sunați la numărul nostru de asistență 0721 545 131 pentru detalii despre comandă, modificare sau anulare. Comenzile nu sunt confirmate telefonic, sunt procesate de la data comenzii si expediate in 3 zile. Se livreaza in maxim 4 zile lucratoare (cu exceptia circumstantelor neprevazute) dupa ce a fost expediat.
Vă rugăm să verificați informațiile de contact înainte de a finaliza comanda. Adresa de livrare sau numărul de telefon introdus incorect poate întârzia livrarea comenzii sau poate duce la pierderea comenzii. Într-un astfel de caz, toată responsabilitatea revine cumpărătorului.
Ne rezervăm dreptul de a suspenda livrarea comenzilor ulterioare în cazul unor probleme cu o comandă neprimită sau anulată de către cumpărător în timpul onorării comenzii. Dacă nu primiți coletul în niciun caz, ne rezervăm dreptul de a nu vă emite nicio livrare cu rambursare ulterior.
Modalitati de plata:
Modalitatile prin care poti achita produsele noastre sunt:
Ramburs – plata la curier la preluarea coletului in caz ca nu aveti incidente privind preluarea, anularea sau ridicarea comenzilor.
Online prin card bancar – cardurile acceptate sunt Visa si MasterCard;
Transfer bancar – prin ordin de plata in contul nostru RO09BREL0002001055530100 deschis la Banca libra, Bucuresti.
Returnarea produselor:
PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 7 zile. Nici ANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, in acest caz se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.
Furnizorii nostri fac toate eforturile in a-ti prezenta cat mai corect culorile produselor prezente poze. Totusi nuanta culorii produsului pe care il vizionezi are mare legatura cu specificatiile tehnice ale monitorului pe care este afisat. De aceea, nuanta produsului poate sa difere in limite minime de nuanta afisata pe site, inconvenient care nu poate fi imputat firmei noastre
Din cauza problemei apărute în urma produsului (rupt, probleme cauzate de cusut), consumatorul poate trimite imaginea la numărul de telefon 0721 545 131 în termen de 3 zile de la data primirii produsului și poate solicita returnarea sau înlocuirea produsului. Singura cheltuiala suportata de client sunt costurile de transport pentru returnarea produselor conform OUG 34/2014.
Când doriți să faceți un retur, acesta se anunță telefonic și produsul returnat trebuie să ajungă la vânzător în cel mult 7 zile. Trebuie specificată și o cerere de înlocuire sau rambursare a produselor. Indicam ca produsele vor fi inlocuite in limita stocului curent. Produsele returnate vor fi acceptate doar dacă etichetele lor sunt intacte și nu există semne de uzură (miros, urme de machiaj, pete etc.) pe produse.
Valoarea articolelor înlocuite va fi egală cu valoarea articolelor returnate. Nu este posibil ca produsele returnate să aleagă un alt produs cu o valoare mai mică și să ramburseze diferența, caz în care veți alege să îl schimbați cu un alt produs de aceeași valoare, să îl înlocuiți cu același produs, sau să rambursați întreaga sumă.
Pentru returul banilor, acestia vor fi rambursati in termen de 7 de zile conform Ordonantei de urgenta 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, prin virament bancar in contul clientului
Iti vom rambursa integral contravaloarea produsului fara costurile de livrare. Beneficiile obtinute in urma comenzii vor fi automat anulate, daca, in urma returului nu se mai indeplinesc conditiile de acordare a acestora
Call Center
Numarul de telefon aferent Call Centerului nostru unde puteti solicita detalii despre comenzi, produse, unde puteti face plangeri privind relatiile cu vanzatorii este: 0721545 131
Call Center-ul oferă serviciul între orele 09:00 și 14:00, de luni până sâmbătă.
Linia Whatsapp 0721 545 131 asigură serviciul de luni până sâmbătă între orele 09.00 și 16.00.
Tipurile de subiecte pe care le puteți raporta sau discuta prin Call Center sunt: datele privind starea comenzii, datele de prezentare a conformității (imagini, date tehnice etc.), probleme de calitate a produselor.